Otvorili smo vrata nove podružnice u Velikoj Gorici

Vođen misijom da građanima odgovorno i dosljedno pruži oslonac u važnim trenucima, Triglav je odsad još bliže svojim klijentima, spreman odgovoriti svim njihovim potrebama i u ovom dijelu zagrebačkog prstena gdje je otvorio novu podružnicu nakon 20 godina

U užem centru Velike Gorice službeno je inaugurirana nova podružnica Triglav osiguranja, zahvaljujući kojoj su usluge ovog renomiranog osiguravatelja postale klijentima još dostupnije, a pristup njima jednostavniji. Uz iskusne i profesionalne zaposlenike na raspolaganju, stanovnicima Velike Gorice i okolnih naselja ovime je postala znatno dostupnija i ponuda posebno kreiranih proizvoda koja pokriva cjelovit spektar životnih i neživotnih osiguranja.

„Vjerujem kako ćemo i u Velikoj Gorici kroz poslovanje nove podružnice uspješno ostvariti našu poslovnu filozofiju koja se temelji na angažiranosti, jednostavnosti i pouzdanosti te da će nas građani i ovdje prepoznati kao pouzdanog partnera koji brine o njihovim potrebama, prije svega sigurnosti. Triglav osiguranje prepoznatljivo je po individualnom pristupu svakom klijentu, što nam omogućuje kreiranje optimalnih rješenja prilagođenih realnim životnim situacijama čime osiguravamo da svaka osoba ili obitelj dobije zaštitu koja im najbolje odgovara. Otvorenjem ove podružnice, nastavljamo širiti našu mrežu podrške i usluga, osnažujući zajednicu i pridonoseći sigurnijoj budućnosti za sve naše klijente“, istaknula je predsjednica Uprave Triglav osiguranja, Vilma Učeta-Duzlevska.   

Pored predsjednice Uprave Vilme Učete-Duzlevske koja je otvorila događanje protokolarnim rezanjem vrpce zajedno s predsjednikom Nadzornog odbora Društva Tedom Djekanovićem i zaposlenikom koji broji 32 godine rada u Triglavu, Dubravkom Cesarcem, otvaranju nove podružnice prisustvovali su i ostali članovi Nadzornog odbora te član Uprave Triglav Darko Popovski, uz nazočnost brojnih klijenata, partnera, prijatelja i zaposlenika.

U okviru otvorenja podružnice predstavljen je i novi projekt, a to je proces online prijave štete, čime je istaknut proces optimizacije prijave štete, internih i eksternih procesa, s ciljem podizanja kvalitete za sve klijente i dionike Društva. Brzo i lako, u nekoliko koraka, novi on line sustav omogućit će osiguranicima da prijave štetu u bilo kojem trenutku, s bilo kojeg mjesta - bez obzira na radno vrijeme.

Uvođenjem digitalnih alata, online prijave omogućit će brže rješavanje zahtjeva i smanjiti vrijeme potrebno za obradu, te olakšati korisnicima proces prijave štete, a zaposlenicima biti dodatni alat.





Complementary Content
${loading}