Zadovoljstvo klijenata ključni je čimbenik strateškog razvoja Triglav osiguranja d.d., omogućujući mu da ojača i poboljša svoj položaj. U svom poslovanju Društvo vodi računa o primjeni najviših međunarodnih i lokalnih standarda poslovanja, upravljajući aktivnostima u skladu sa zakonom, unutarnjim propisima i profesionalnom etikom.
Odnosi s klijentima
U odnosima s klijentima od zaposlenika i partnera se traži da se ponašaju ispravno i iskreno, otvoreno i profesionalno, te da ne prakticiraju prijevarne ili obmanjujuće prakse. Zaposlenici i partneri uvijek moraju imati na umu najbolje interese klijenata, pružajući rješenja prikladna njihovim zahtjevima i potrebama.
Sukob interesa
Sukobi interesa se izbjegavaju ili, ukoliko su neizbježni, se kontroliraju uz poduzimanje odgovarajućih mjera kako bi u svakom trenutku bili zaštićeni interesi klijenata. Od zaposlenika i partnera se očekuje svijest o potencijalnim sukobima koji se mogu pojaviti u svakodnevnom poslovanju, odnosno prijava istih ukoliko do njih dođe. Sve prijave sukoba interesa od zaposlenika, partnera ili klijenata Društvo zaprima na mail: sukobinteresa@triglav.hr .
Razvoj proizvoda
Novi proizvodi razvijaju se u skladu s potrebama i zahtjevima klijenata koje se mijenjaju i s identificiranim područjima za poboljšanje, te strategijom Društva. Postupak razvoja proizvoda je jasno definiran posebnim internim aktima, a uključuje testiranje proizvoda prije njihova puštanja na tržište te njihovo redovno preispitivanje (minimalno jednom godišnje) i praćenje. Ključnu ulogu u tome ima sustav praćenja reklamacija i pritužbi te ispitivanje zadovoljstva klijenata proizvodima i uslugom Društva.
Svoju pritužbu ili reklamaciju u svakom trenutku možete prijaviti putem maila: prituzbe@triglav.hr .
Ključne informacije o proizvodu
Društvo Triglav osiguranje d.d. ne pruža usluge savjetovanja o proizvodima osiguranja koje drži u svom portfelju kako je to definirano Direktivom (EU) 2016/97 o distribuciji osiguranja od 20. siječnja 2016. godine. Sve ključne informacije o proizvodima Društva se mogu pronaći na web stranici društva za svaki proizvod u rubrici Dokumenti, u svim podružnicama i prodajnim urednima Triglav osiguranja.
Sustav nagrađivanja
Naš sustav nagrađivanja je osmišljen kako bi privukao, motivirao i zadržao ljude koji su zbog svojih tehničkih i menadžerskih sposobnosti i različitih profila ključni za uspjeh Društva.
Naš sustav nagrađivanja se temelji na nekoliko elemenata značajnih za priznavanje zasluga:
- uspostavljanje poticajnih politika koje stvaraju izravnu vezu između nagrađivanja i postignutih rezultata,
- procjenjivanje rezultata ne samo u odnosu na postizanje financijskih i poslovnih ciljeva, nego i vezano uz ponašanje koje je pokazano u skladu s Triglav vrijednostima,
- procjenjivanje učinka ne samo godišnje nego i u različitim vremenskim intervalima,
- upravljanje povratnim informacijama o trendovima izvedbe, ne samo na godišnjoj, već i polugodišnjoj razini, radi promicanja usklađivanja s očekivanim ciljevima i, u slučaju donošenja korektivnih mjera.
Narav naknade koju primaju zaposlenici Triglav osiguranja d.d. u vezi ugovora o osiguranju
Zaposlenici društva Triglav osiguranje d.d. za poslove distribucije osiguranja, a u vezi s ugovorom o osiguranju primaju sljedeće vrste nagrada: osnovnu bruto plaću, proviziju, stimulaciju, kvartalnu nagradu i godišnji bonus.
Prije sklapanju ugovora o osiguranju distributer osiguranja dužan vam je uručiti
- Obavijest ugovaratelju osiguranja i/ili osiguraniku (prodajna iskaznica distributera)
- Informacija o obradi podataka društva Triglav osiguranje d.d.
- Informacija ugovaratelju osiguranja prije sklapanja ugovora za životna odnosno neživotna osiguranja i sklapanja ugovora o osiguranju na daljinu
- Standardizirani obrazac dokumenta s informacijama o proizvodu osiguranja (IPID, LIPID i KID – ovisno o vrsti osiguranja koju ugovarate)
- Upitnik o definiranju potreba i zahtjeva osiguranika (UPI) i Izjavu osiguranika o danim informacijama o potrebama i zahtjevima
- Obavijest o podnošenju pritužbi ukoliko ista nije sadržana u Uvjetima osiguranja
- pripadajuće Uvjete osiguranja (Opće, Posebne i Dodatne – ovisno o proizvodu kao i pripadajuće Tablice)
- potrebne privole i suglasnosti za prikupljanje i/ili obradu podataka, ovisno o vrsti, odnosno proizvodu osiguranja koji se distribuira
- Suglasnost za komunikaciju putem elektroničke pošte
- Informativni izračun koji sadrži tablice individualiziranih otkupnih i kapitaliziranih vrijednosti po godinama trajanja osiguranja (samo za životna osiguranja)