Pukla vam je cijev i doživjeli ste poplavu, ne možete u stan dok ne promijenite bravu ili možda trebate hitnu promjenu razbijenog stakla... trebate pomoć? Ugovaranjem Kućne asistencije dobivate pomoć u kući u iznenadnim i neočekivanim događajima koji su rezultirali oštećenjem, odnosno uništenjem vaše imovine i čija hitna sanacija je nužna kako bi se spriječilo veće oštećenje (kao puknuće cijevi, kvar na instalacijama...).
KOME JE NAMIJENJENO OSIGURANJE?
Fizičkim osobama čiji je imovinski interes osiguran, a može se ugovoriti uz paket DOM, osiguranje turističkih apartmana, požarno osiguranje i osiguranje stambenih pokretnina.
TERITORIJALNO POKRIĆE – GDJE VRIJEDI OSIGURANJE?
Usluga asistencije Pomoć u kući pruža se u stanu ili kući osiguranika, kao i njemu pripadajućim pomoćnim objektima koji su osigurani važećom policom osiguranja imovine i nalazi se na području kontinentalnog teritorija Republike Hrvatske uključujući otoke Krk, Korčulu, Brač, Hvar, Rab, Pag, Lošinj, Ugljan, Murter i Čiovo, dok je za ostali dio teritorija Republike Hrvatske osiguraniku priznato pravo na povrat troškova za pružene usluge asistencije drugih pružatelja usluga (potrebno je prvo obavijestiti operatera o hitnom slučaju).
GLAVNE KARAKTERISTIKE:
Pomoć u kući je usluga dostupna 24 sata dnevno 365 dana u godini, telefonska linija kontaktnog centra na broju telefona +385 1 5632 999 pružatelja asistencije dostupna je svakodnevno od 00 do 24 sata.
Popis usluga:
- popravak vodovodnih i kanalizacijskih cijevi
- popravak električnih instalacija (pokriveni i klima uređaji i bojleri)
- popravak brave ili omogućavanje otvaranja vrata
- popravak stakla i stolarski radovi
Pokriveni su sljedeći troškovi:
- troškovi pružanja informacija i organizacije pomoći
- troškovi isporuke usluga (maksimum 3 usluge godišnje) koji obuhvaćaju troškove rada i putne troškove izvođača ukupnog iznosa do 265,45 EUR zbrojeno za sve intervencije tijekom 12 mjeseci od sklapanja police.
DODATNE USLUGE:
Pružatelj asistencije na zahtjev klijenta nudi mogućnost uspostave kontakta i slanja servisera na mjesto događaja u slučajevima koji se ne smatraju hitnim slučajem.