Ta portalski programček ni na voljo.
Ta portalski programček ni na voljo.
Ta portalski programček ni na voljo.
Ta portalski programček ni na voljo.

Nekoliko informacija

Kako postupiti u slučaju nezgode obuhvaćene policom osiguranja? 

1. Obavijestite Triglav o nastanku osiguranog slučaja bez odgađanja, najkasnije u roku od tri dana od povratka s putovanja, odnosno čim vam to omogući vaše zdravstveno stanje.

2. Ako je do nezgode u inozemstvu došlo uslijed prometne nezgode, nesretnog slučaja, požara, eksplozije, krađe, provalne krađe i razbojništva, odnosno pokušaja tih radnji, odmah obavijestite nadležnu policijsku postaju i navedite koje su stvari nestale, odnosno bile uništene ili oštećene.

3. U slučaju saznanja gdje se nalaze ukradene stvari, potrebno je poduzeti sve da bi se utvrdio njihov identitet te da bi se što prije vratile natrag.

4. Kod osiguranja od otkaza više putovanja u inozemstvo, u slučaju otkazivanja putovanja pisanim putem obavijestite organizatora putovanja čim saznate da nećete moći sudjelovati na putovanju te o tome dostavite dokaz Triglav osiguranju.


Početak i završetak osiguranja

Osiguranje počinje, ako nije drugačije ugovoreno, onog dana koji je na polici naveden kao početak osiguranja, pod uvjetom da je bila plaćena premija i da je osiguranik prešao državnu granicu Republike Hrvatske u svrhu turističkog putovanja, odlaska na ljetovanje ili službenog putovanja, osim za nerezidente koji putuju iz inozemstva u Hrvatsku, a za koje osiguranje vrijedi isključivo kada stupe na teritorij Republike Hrvatske.

Osiguranje prestaje onog trenutka kada se osiguranik vrati s putovanja odnosno ljetovanja i prijeđe državnu granicu Republike Hrvatske, osim za nerezidente za koje osiguranje prestaje kada napuste teritorij Republike Hrvatske, ali najkasnije u 24:00 sata onog dana koji je u polici osiguranja naveden kao istek trajanja osiguranja. Ako su nastupili razlozi za produženi boravak sukladno ugovorenom osigurateljnom pokriću po polici i ovim Općim uvjetima, produžuje se i trajanje cjelokupnog osiguranja za još najviše pet dana.)

Asistencija

Na putovanju

24 sata dnevno pružamo vam pomoć u suradnji s Europ Assistance:

• za vas i članove vaše obitelji
• u slučaju nezgode ili bolesti
• organizacija liječenja
• organizacija prijevoza u domovinu ako je potrebno
• pokriće troškova liječenja izravno od pružatelja zdravstvenih usluga.

Ako nećete koristiti pomoć i sami plaćati troškove liječenja i drugih usluga, povrat možete zatražiti nakon povratka u domovinu. Obavezno priložite svoju policu osiguranja, kompletnu medicinsku dokumentaciju i originalne račune koje morate zatražiti prilikom plaćanja usluga.


Kupi online
+361 236 7593

Pomoć je dostupna 24 sata dnevno.

Prijava štete

Dokumenti

Za pregled dokumenata preporučujemo PDF preglednik Adobe Acrobat Reader