Opozorilo

Opozorilo

Najdena je bila neveljavna konfiguracija. Obrnite se na skrbnika.

 

Za bezbrižno putovanje

Zaštitite se od visokih troškova uz putno zdravstveno osiguranje – osigurajte financijsku sigurnost i mir u nepredviđenim situacijama.

Putovanja, godišnji odmor i posjete inozemstvu najčešće su povezani sa živopisnim iskustvima i lijepim uspomenama. Međutim, ne dozvolite da vaše trenutke iznenade nepredvidivi događaji. 


Prednosti putnog osiguranja u inozemstvu:

  • pokriće u cijelom svijetu
  • 24-satna asistencija na hrvatskom jeziku 
  • osiguranje od odgovornosti 
  • certifikat na engleskom jeziku.


Policom su pokriveni:

  • troškovi liječenja u punoj vrijednosti do visine osigurnaog iznosa 
  • štetni događaji koji su posljedica bolesti COVID-19
  • štetni događaji koji su posljedica terorističkih djelovanja 
  • štetni događaji koji su posljedica potresa
  • troškovi traganja i spašavanja osiguranika u planinama i na moru (bez ograničenja nadmorske visine)

*Ne postoji podlimit za pokriće troškova u slučaju akutnog pogoršanja kronične bolesti osiguranika. 







Prednosti

Ako ste zaboravili na putno osiguranje

Policu je moguće sklopiti i "last minute"

Trošak liječenja u punoj vrijednosti

Troškove liječenja pokrivamo u punoj vrijednosti do visine osiguranog iznosa



Popusti za grupna osiguranja
Nudimo popuste za grupna osiguranja:
od 2 do 10 osoba – 5% popusta
od 11 do 50 osoba – 10% popusta
51 i više osoba – 20% popusta
Ako ste avanturističke prirode

Pokrivamo troškove traganja i spašavanja osiguranika u planinama i na moru (bez ograničenja nadmorske visine)



Gdje vrijedi tvoja polica?

Tvoja polica vrijedi za putovanja izvan Hrvatske, a možeš ju ugovoriti za područje Europe ili cijelog svijeta. Ti biraš!

U slučaju da ste nerezident koji je kod nas ugovorio policu putnog zdravstvenog osiguranja za nerezidente u Hrvatskoj, ona vrijedi isključivo na području Republike Hrvatske. 

Asistencija

Na putovanju

24 sata dnevno pružamo vam pomoć u suradnji s Europ Assistance:

• za vas i članove vaše obitelji
• u slučaju nezgode ili bolesti
• organizacija liječenja
• organizacija prijevoza u domovinu ako je potrebno
• pokriće troškova liječenja izravno od pružatelja zdravstvenih usluga.

Ako nećete koristiti pomoć i sami plaćati troškove liječenja i drugih usluga, povrat možete zatražiti nakon povratka u domovinu. Obavezno priložite svoju policu osiguranja, kompletnu medicinsku dokumentaciju i originalne račune koje morate zatražiti prilikom plaćanja usluga.


Kupi online
+361 236 7593

Pomoć je dostupna 24 sata dnevno.

Prijava štete

Pogosta vprašanja

Općenito
Profil
Kako se mogu registrirati?

Mobilna aplikacija i.triglav dostupna je za preuzimanje na platformama Google Play i App Store.

Nakon preuzimanja aplikacije za  registraciju i.triglav računa preporučujemo da kontaktirate svojeg prodajnog zastupnika. Nakon što Vas prodajni zastupnik identificira pratite daljnje korake putem kojih ćete kreirati pristupne podatke.

Nakon što kreirate pristupne podatke moći ćete se prijaviti u aplikaciju te koristiti sve mogućnosti korištenja aplikacije.


Ako se ne javite zastupniku, te samostalno registrirate račun potreban je unos OIB-a i broja police.

Nakon toga će Vam na evidentiranu poštansku adresu poštom biti poslan jednokratni registracijski kod pomoću kojeg možete dovršiti postupak kreiranja i.triglav računa.

Na koje se sve način mogu prijaviti u aplikaciju?
  • Adresa e-pošte i lozinka
  • Sigurnosni kod
  • Biometrija

Podatke za prijavu kreirate pri registraciji i.triglav računa.

Osigurava li aplikacija sigurnost podataka?

Siguran pristup i enkripcija osobnih podataka osigurana je sigurnosnim kodom koji slobodno navedete prilikom prve prijave i koristite ga u budućnosti za brzi ulazak u aplikaciju.


Ako vaš uređaj to dopušta, možete odabrati upotrebu biometrije za nastavak ulaska u aplikaciju.

Što trebam učiniti ako zaboravim svoj jednokratni registracijski kod?

Potrebno je ponovno instalirati aplikaciju i.triglav i ponoviti postupak pod pitanjem Kako se mogu registrirati?

Gdje mogu nazvati u slučaju problema s prijavom?

Informacije o načinu rada dostupne su na besplatnom broju 0800 2020 80. Osim toga, možete nam poslati bilo kakve probleme ili pitanja o info@triglav.hr.


Kako mogu zatražiti asistenciju?

Asistenciju možete zatražiti odabirom crvene ikone + ( znak plus ) u donjem dijelu ekrana.


Klikom će se otvoriti opcija za „Zatražite asistenciju“.

Koja osiguranja mogu pratiti u mobilnoj aplikaciji i.triglav?

U mobilnoj aplikaciji možete pratiti sve ugovorene police osiguranja.  

Zaboravljen sigurnosni kod?

Preporučujemo da prilikom registracije, nakon unosa sigurnosnog koda, aktivirate prijavu biometrijom. 

Ako ste zaboravili sigurnosni kod, nakon 4 netočna unosa sustav će od vas zatražiti prijavu putem korisničkog imena, odnosno e-mail adrese i lozinke. 

Po unosu točnog korisničkog imena i lozinke, potrebno je kreirati novi sigurnosni kod. 

Ako ste zaboravili lozinku, molimo provjerite upute pod "Zaboravljena lozinka". 

Zaboravljena lozinka?

Ako ste zaboravili lozinku za pristup mobilnoj aplikaciji ispunite rubriku "Zaboravljena lozinka" unosom korisničkog imena (koje je ujedno i vaša e-mail adresa). Primit ćete poruku na svoju adresu e-pošte s vremenski ograničenom vezom za promjenu lozinke.

Nakon promjene lozinke potrebno je kreirati novi sigurnosni kod, a ako želite možete aktivirati i biometrijsku prijavu.


Zašto nakon prijave nemam pristup svojim policama osiguranja?

Pristup policama može biti onemogućen zbog niže navedenih razloga:

 na polici niste navedeni kao ugovaratelj osiguranja 

 Triglav osiguranje nema podatak o OIB-u na navedenoj polici osiguranja, radi čega se ne može provesti identifikacija klijenta koji želi ostvariti pristup polici.

Za pristup vašim podacima i punim funkcionalnostima aplikacije, potrebna je dodatna provjera vašeg identiteta. 

Preporučujemo da se javite svom prodajnom zastuoniku koji će pokrenuti postupak identifikacije i registracije vaših podataka. 

Potrebno je slijediti daljnje korake, a nakon što prođete cjelokupni proces te se ponovno prijavite u aplikaciju imati ćete vidljive sve podatke u okviru funkcionalnosti aplikacije.

Također, na početnom zaslonu možete odabrati i opciju "Pristupite svim mogućnostima aplikacije", a u tom slučaju jednokratni registracijski kod bit će vam poslan na prijavljenu poštansku adresu.

Kako mogu prijaviti štetu?
Štetu možete prijaviti odabirom crvene ikone "+" u donjem dijelu ekrana. Klikom na ikonu otvorit će se opcija za prijavu štete.